2
клас
1
урок. Первинний інструктаж з техніки
безпеки. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика»
2
урок. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.
3
урок. Приватна та публічна інформація.
4
урок. Пристрої для роботи з інформацією. Правилабезпечної поведінки у кабінеті
інформатики
5
урок. Увімкнення та вимкнення комп’ютера
та інших пристроїв
6
урок. Використання пристроївдля навчання: перегляд зображень (образотворче
мистецтво), читання текстів(літературне читання, мови), слухання мелодій
(музичне мистецтво)
7
урок. Виділення обраноготексту в середовищах для читання
8
урок. Клавіатура. Уведенняокремих символів. Зміна мовних режимів
9
урок. Організація робочогомісця під час навчання з різними пристроями
10
урок. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера,як програми для роботи
в Інтернеті
3
клас
1
урок. Техніка безпеки в комп’ютерному класі
2
урок. Поняття про мережі та Інтернет
3
урок. Ключеві слова для пошуку
4
урок. Поняття веб-сторінки, її адреси. Додаваннярезультатів у закладки браузера
5
урок. Авторськеправо та Інтернет
6
урок. Роль інформації в житті людини.
7
урок. Види інформації за способами подання
8
урок. Перетворенняінформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з
текстовою, звуковою,відео інформацією
9
урок. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення,використання.
Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями
10
урок. Структурування інформації вдокументах, папках. Поняття меню
4
клас
1
урок. Правила поведінки та безпеки життєдіяльності вкабінеті інформатики.
Повторення навчального матеріалу за 3 клас.
2
урок. Електронні карти. Режими перегляду карт.Віртуальні подорожі
3
урок. Доповненнявласної карти мітками.
4
урок. Схеми, діаграми наматеріалі інших предметів
5
урок. Робота в середовищіграфічного редактора
6
урок. Обробка фото
7
урок. Створення колажу із зображень.
8
урок. Орієнтуванняв списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за
назвою,автором/авторкою, мітками.
9
урок. Середовище текстовогоредактора
10
урок. Абзаци, посилання,заголовки, зміст