понедельник, 24 февраля 2020 г.

Результативність роботи


Звіт про роботу вчителя інформатики
НВК «Боянська гімназія»  Булай Діани Георгіївни
в міжатестаційний період

Я вважаю, що сьогодні Сучасна школа повинна не лише дати учням обсяг знань і вмінь, а й сформувати людину, яка творчо мислить, приймає рішення, адаптується до умов життя.  Тобто сприяти формуванню творчої особистості, яка вміє творчо мислити та діяти,  спілкуватися та знаходити правильні рішення в процесі своєї діяльності.
 Життєве кредо: «Можливо все, на неможливе потрібно просто більше часу!». Працюючи над проблемою «Впровадження на уроках інформатики Інформаційних технологій з метою стимулювання креативності учнів», я впроваджувала інноваційні технології – визначала зміст матеріалу та завдання, підбирала інтерактивні методи навчання, намагалася забезпечити демократичний тип спілкування учнів.
 В своїй методичній скарбничці маю:
·       Розробки уроків для 6 го класу,
·       Систему уроків «Сходинки до інформатики» для 2го класу
·       Збірку дитячих малюнків «Світ очима дітей»
·       Комплекс дитячих робіт-презентацій
·       Комплекс навчальних презентацій
·       Методичну збірку – практичні роботи
Та позакласні заходи:
·       « Тиждень інформатики»
·       «День безпечного інтернету»
·       «Подорож у світ комп'ютерів»   
·       «Інтернет За і Проти»     
 Постійно удосконалюю свою професійну майстерність:
·       Працюю над самоосвітньою темою
·       Відвідую районні семінари
·       Курси підвищення кваліфікації
·       Беру участь в інтернет-вебінарах

Крім того, займаюсь адміністрування шкільним веб-сайтом нашого закладу (http://bgnvk.kl.com.ua/) також частково введення даних та інформації в ІСУО.
    Перед собою я поставила за мету, зробити процес навчання, наскільки це можливо, цікавим та раціональним, це перш за все: забезпечення командної роботи, розвиток самостійності, формування творчого ставлення до роботи, розв’язання проблем із реального життя, підвищення зацікавленості до предмета.
       Учні 2-4 класів подобається розгадати кросворд, заповнивши порожні клітинки, працювати в графічному редакторі Tux Paint та Paint, також беруть учась в різих міжнародних освітніх конкурсах «Олімпіс 2018-Осіння сесія» де здобули найкращі результати (Бадічел М. 93%).
На уроках в 5-6 класів учні вільно може створювати презентацію в Power Point з різними єфектами та анімаціями, працювати в Word, редагувати та форматувати документи, також при вивчені основ алгоритмізації застосовую середовище програмування  Scratch,  де учні на практичні роботи із задоволенням самостійно складають алгоритми де малюють трикутник, квадрат, квіти  та виконує різні важкі  рухи та обчислення.  
   Для забезперчення широкого спектру умінь, навичок застосовую наступні форми роботи: Урок-подорож, Урок-гра, Урок-конкурс, Урок-презентація.
На останок хотілося б зауважити, що Справжнім педагогічним майстром стає той, хто вміє викликати в дитини почуття задоволення від справи.


У 2015 – 2016 н.р.
         Захист (наукова робота ) web-проект
 «Екскурсія по нашому закладу» - І місце


У 2018 – 2019 н.р.
Конкурс «Олімпіс 2018-Осіння сесія»

У 2019-2020 н.р.
 Конкурс  найкращий  веб-сайт району - І місце



Результати педагогічної діяльності

Результати педагогічної діяльності
Середній  бал


Інформатика ( 5-А кл) – 10
Інформатика  (5-Б кл) – 9,3
Інформатика ( 6-А кл) – 9,2
Інформатика  (6-Б кл) – 8,9

Якість знань учнів  (%)


Інформатика ( 5-А кл) – 97%
Інформатика ( 5-А кл) – 95 %
Інформатика ( 5-А кл) – 94 %
Інформатика ( 5-А кл) – 92 %